lørdag den 11. april 2009

God påske


I år falder påsken virkelig netop som foråret rigtig slår sig løs, så der er dømt have tid rundt i det ganske land.

Vil gerne ønske eventuelle læsere god påske med denne lille forårs budbringer: Anemone ranunculoides, beklager men påske liljerne er ikke sprunget ud endnu.

Må nok indrømme at jeg ikke får malet så meget. Har et dumt billed som bare ikke rigtig vil som jeg vil, prøvede at male det monkromt, som man kan med akvarel, men kan ikke rigtig holde mig tilbage med akrylfarverne...

Kvashegnet begynder at ligne og fungere som et rigtigt hegn, selvom rytterne stadig kan se ind over hegnet, men håbet er også at kvashegnet vil tage en del at suset fra markerne.

Imorgen står den så igen på påske frokost, og så mandag lidt mere arbejde i haven.

2 kommentarer:

  1. et dejligt hegn du har...jeg kan godt lide kvashegn og det ser ud til at passe rigtig godt til de omgivelser, der er rundt om....smukt og stemningsfuldt og dejligt rustikt...

    SvarSlet
  2. Hej Karen.
    Det ligner da en super dejlig have du har...
    Du spurgte på min blog om spirings tiden på rhododendron frø : Der er stor forskel på de forskellige arter. Men de fleste spire efter 2-3 uger. der kan dog gå flere måneder.det er værrre med tiden det tager før de er "voksne" og sætter blomster. Det kan være alt fra ca 3 år til 40 år. Alt efter hvilken art det er. Så det er hobby for de tålmodige ;-) Held og lykke med haven & malerierne
    Venlig hilsen
    Mikkel

    SvarSlet